Storm...Bio...

Japp, igår va stormen på besök här i Småland.. Lite kraftigare än va vi hade trott eftersom vi satte oss och åkte till Jönköping på dagen=) Vilket visade sig inte vara det bästa beslutet vi tagit... När vi åkte så tyckte jag själv att det va lite läskigt att vara ute men det va ingenting mot va det va när vi sen åkte hem. Vi kom en bit in på Skillingaryds vägen innan det tog stop. Där låg en stor jäkla gran rätt över vägen!! Vi beslutade oss för att vända och ta oss tillbaka till E4:an.. Smart av oss=) Den lilla skogsvägen som vi blev tvugna att köra då var fri=) Dock såg vi 3 träd som legat över vägen men som dom hade hunnit flytta på. Det var så skönt att komma hem!!!
Hade dock en jätte mysig dag i Jönköping men julklappshandling och bio. Breaking Dawn såg vi, som jag tyckte va sååå bra medans Staffan tyckte det va alldeles för mycket kärlek och somnade nästan! hahaha...
Så ja....Nästa gång det kommer en storm så kommer jag nog inte bege mig ut på vägen iaf....
Vi har lyckats med att slippa snö än så länge iaf.. Den kommer nog snart..
Nä nu måste jag till jobbet....
Men först en advents bild från Puman..




Puss på er så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0