Long time.....

Det här med att blogga är ju uppenbarligen inte min grej..
Men jag tänkte göra ett litet försök att ta upp det igen. Läget är väl detsamma som sist jag skrev tror jag=)
Bor kvar i småland med min älskling. Jobbar på en liten lanthandel som är hur mysig som helst. Har världens bästa arbetskamrat. Hon är helt underbar!!
Just nu har jag min älskade lilla syster här nere. Hon pluggar till sitt körkort som jag hoppas hon tar snart=)
Julen närmar sig med stormsteg, vilket är rätt mysigt tycker jag. Har för en gångs skull börjat lite tidigt med julklappshandlingen. Har några stycken klara och det gillas mycket=)
Jahaja, vet inte va jag ska skriva mer för tillfället men lägger upp lite bilder istället....



Playa del ingles...



Svamp plock...


Rhodos....


Fest....

Puss på er så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0