Ullared...

japp, igår gjorde Nathalie och jag Ullared=) Va riktigt skoj faktiskt. Hittade mycket fynd, som vanligt när man är där=) Först va vi inne för att handla lite saker till stugorna på HC, sen va vi inne och handlade det vitkigaste sakerna, typ två o sånt=) Sen gick vi in en tredje gång för att schoppa loss på roliga saker=) Hittade faktiskt lite linnen och ett kakfat och fina bokstäver som bildar ordet LOVE som ska stå uppe i fönstret. En lyckad liten tripp blev det=)
Va dock inte riktigt lika roligt när hemresan skulle börja..
Det hade börjat snöa!!!!!!
Va faan liksom!!!
Aja, det gick bra men kom mer o mer snö ju närmare vi kom hem och det har tydligen snöat hela natten för när jag vaknade i morse hade det kommit ca 15 cm snö till!!! Aja. man vet ju att mars och april ska va såhär men hade inte väntat mig så mycket på en gång igen. Men det är bara att gilla läget och se fram emot solen och den kommande våren ännu mer=)
Nu ska jag städa lite o fixa innan jobbet kallar...

Så puss på er så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0