Tack...

till alla som gjorde lördags kvällen perfekt=)
Helgen har gått fort som vanligt. I lördags var det först lite jobb och sedan party=) Hade födelsedags fest för älskling som fyller imorgon och det var en riktigt lyckad fest. Alla hade jätte trevligt och vissa fick lite för mycket alkohol i sig=) Är nog som det ska va tycker jag..Hehe...
Igår va en riktigt slapp dag. Skönt. Upp och städa, vilket inte va så farligt mycket eftersom jag har en tendens att städa på natten innan sängdags=)
Sen kom söta Emily över för att kolla på hockeyn, vilket inte gick så jätte bra men tycker att det va bra kämpat iaf.
Efter det åkte jag och Staffan in till värnamo för att lämna in lite filmer och passade på att hyra 3 nya. Hoppas vi hinner se dom i veckan bara=)
Idag har dagen börjat med en promenad med underbara Mimmi som faktiskt kommer ha tid med lite morgon promenader nu när hon bytt jobb tider. I like=)
Nu ska jag fixa med tvätten och pyssla lite innan jobb så..

Puss på er så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0