Oj oj oj....

Jag är såååå dålig... På att blogga alltså! ;) Läser en del av mina vänners bloggar och upptäckte häromdagen hur irriterande det är när dom inte uppdaterar och kom då på mig själv att jag suger på detta. Så får väl göra en insats nu om det fortfarande är några som tittar in ibland=)
Bor kvar i Småland vilket går ganska bra. Har vant mig vid att bo mitt i skogen och att inte ha hemköp och stångebro gatukök runt knuten. Man får helt enkelt lägga om sina inköps vanor lite=) Bli bättre på att planera, men det är ju jag ganska bra på endå=) Har fått jobb! Äntligen.. Det måste varit en av dom jobbigaste perioderna i mitt liv att inte ha något arbete, men nu är även det löst. Jobbar i en liten lanthandel som ligger i Kulltorp och stortrivs. Det är jag och en annan tjej som jobbar så det blir väldigt mycket ensam tid men det är ok. Kunderna är super trevliga och cheferna är underbara! Äntligen kanske jag har hittat nåt som verkligen passar mig!
Annars är väl livet som vanligt. Har börjat träna zumba med en tjejkompis, vilket är jätte roligt=) rekommenderas starkt till alla som är sugna på att prova.
Sen flyter allt på.. Och jag gillar´t=)
Nu verkar det ju även som att våren långsamt försöker tränga fram bland all snö och det är ju helt underbart. Konstigt hur mycket gladare och piggare man kan bli av solen.. Men så är det faktiskt..
Nu blev det ett litet inlägg iaf men nu måste jag sätta igång och städa lite (allt ser så dammigt ut i solen) innan jag drar till jobbet..
Imorgon kommer min kära mamma på besök också. Längtar såå efter henne! Tyvärr kunde inte lil sis följa med men det får bli snart....

Puss på er så länge....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0