Mys helg....

Nu har jag haft min älskade mamma här några dagar. Helt underbart!=) Hon kom hit i onsdags och så åkte vi upp till Linkan i lördags. Kändes underbart att ha henne här ett tag. I lördags va jag som sagt i Linkan för att fira min underbart söta brorson som fyller 1 år på onsdag. Tiden går så fort.
Tillbringade även lite tid hemma hos bästa Sofie och Jimmy och deras söta Albin. Mycket bebis mys på en och samma dag blev det.
Sen satte jag mig i bilen för att bege mig hemåt igen. Segt... Men som tur är så har jag en syster som gillar att prata i telefon så ringde upp nästan så fort jag lämnat linkan och sen sa vi hej då när jag svängde in på gården=)
Toppen syster har jag=) Va underbart att kunna prata så länge och ostörda=)
Idag är det jobb och zumba som står på schemat. Ska in och fixa mina naglar först och det gillas skarpt=)
Hoppas alla får en toppen dag för det ska jag ha=)

Puss på er så länge.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0