Fy tusan....

Vilket jäfla åskoväder jag vaknade av kl 05,00 idag! Det va nog de värsta knallarna jag varit med om!!! Som tur var hade jag ju min älskling som höll om mig när jag var rädd. Det drog vidare ganska snabbt men det hjälpte ju en inte att somna om igen.. Nope, så det var bara att gå upp. S skulle ju iof ge sig iväg kl 06,00 så han va ju tvungen att gå upp..
Ja så nu sitter jag här med nyduschat hår och känner mig allmänt pigg;)
Veckorna som varit har inte innehållit så mycket skoj..Men helgerna däremot har gjort det=)
Förra helgen blev det en sväng till min älsklings stad Lkpg. Fredagen spenderades med de bästa brudarna och julklappsspelet. Tror alla blev nöjda.. Lr ja kanske inte M då men..hehe
Efter det drog jag och min älskade vän Soffan till stan en sväng och skakade våra lurviga. Love it!!!
Lördagen va lite segare till en början (då man inte är van att va uppe halva natten längre) då vi bara åkte till ikano en sväng..
Sen va det HOCKEY som gällde!! LHC-HV71!!! Dock ingen roligt match alls då HV vann med 3-0... Men men..
Vi hängde inte läpp för det.. Vi begav oss hem till S och J där vi åt god mat och drack lite drinkar och spelade spel! Jag och Soffan klådde killarna 3 gånger utav 3, vilket helt enkelt bara betyder att vi är bäst!!!
Helgen som var bestod av utematchen i Jönköping.. Åkte till älsklingens söta mamma med sambo där även hans syster med karl va. Där blev vi bjudna på en jätte god middag med laxplanka. mums!!
Sen klädde vi på oss allt vi ägde och hade, hahaha.. (kändes så iaf) och begav oss till elmia där matchen skulle gå av stapeln. Så mycket folk och vilken häftig arena. Fyrverkerier och allt!!!
Matchen var jätte tråkigt då det slutatde 0-0 men blev något bättre när LHC gjorde 1 mål och avgjorde i sudden=)
Dock tycker jag att hela grejen va riktgit häftig och är glad att jag var där=)
Nä nu har jag nog inte tid att sitta här längre... Massa måsten innan jobb=)


Så puss på er så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0