Burrr....

Nu är nog fasiken hösten här.. Här i Småland blåser det massor och är kallt idag. Denna helgen har som alla andra helger gått i kanon fart. Igår gick man upp med tuppen för att åka till Ullared och träffa pappa och Leena. Va ju dock tvungen att städa och fixa lite innan eftersom dom skulle följa med tillbaka och se hur man bor=)
Halvägs till Ullared kom jag på att det var lördag och lön...Fuck!!!
Så sjukt mycket folk.... Galet. Aja, gick väl bra en stund iaf. Lyckades handla lite roliga saker. Sen bar det av hemåt så de fick se lite av skogen här i Småland...hehe... Efter att dom åkt blev det sängen och Zorro=)
Idag vaknade man som vanligt klockan 7.00. Suck.. Inge kul när man är ledig.
Åkte en sväng till Jönköping och glodde lite. En ny tv blev inköpt som ska va i tv rummet på övervåningen.. Kommer bli SÅ fint=)
Nu sitter jag bara i soffan och glor. Är rätt slut nu känner jag. Blir lite mat och film sen sängen tror jag minsann=)
Och om 7 dagar åker jag till Spanien!!!!! Längtar så mycket att få komma bort lite...Gött=)

Puss på er så länge.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0