Mörkt...

Nu är jag trött på den här årstiden!! Vill att det ska bli vår! Vill känna doften av gräs och blommor!! Vill även att detta mörker ska ta slut!! Både utomhus och inombords!!!
Man åker ju en jäkla kännslomässig berg o dalbana i detta mörker.. Vissa dagar är verkligen toppen och livet leker medans vissa bara är piss o åter piss!! Vill återta greppet om mitt liv nu! Just nu känns det som att det ligger i någon annans händer, och det gör det till viss del men vill inte ha det så längre... Ljusningen är nära men känns så långt bort nu.. Hmm, konstigt det blev nu men ni kommer förstå sen=)
Dagarna som är nu består av jobb, träning och vänner.. Vet att jag försummat vissa av er och ber om ursäkt för det..Ska bli bättre..
Vill tacka min underbara familj som alltid finns där!! Älskar er så mycke!!

nä nu ska jag sluta va negativ!!!

puss på er så länge....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå, vi saknar dig! FAKTISKT!!!! Puss

2010-02-04 @ 07:42:25
URL: http://litenbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0