Vänta o vänta....

Mm, det är vad jag gör just nu! Väntar på att min älskade mamma och lillasyster ska komma hit=) Deras tåg är framme klockan 13 och det känns som en evighet dit. Längtar så mycket efter dom nu. Under tiden underhåller jag mig med att städa och tvätta=)
Helgen som var va perfekt. Mycke mys och film och god mat och underbart sällskap=) Men som vanligt går det alldeles för fort när man är ledig=(
Annars har det nog inte hänt så mycket. Lite promenader med Roxin har det blivit och det har varit mycket trevligt=) Nu kör vi tjejen!!!=)
Helgen som kommer blir det jobb och kanske lite party på fredag då det är club session=) Kan ju inte missa det igen. Blir Barbro som får se till att jag tar mig i kragen och går dit och det tror jag hon lyckas med=)
Och som vanligt hinner jag inte sitta ner en längre stund. Har väl myror i brallorna och tvätten kallar=)

Puss på er så länge...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0