Tom...

Hade velat skriva nåt bra, men allt jag ville skriva har försvunnit. Hamna i nån sorts depp nu såhär på kvällen. Måste väl va hösten som tränger sig på. Känns som klockan är mitt i natten fast den bara är halv 8. Dagen har varit ok. Varit ledig så det har varit skönt. Har varit mycket känslor på tapeten idag. Som vanligt tänker jag inte nämna för mycket om det  här eftersom jag inte vet vilka som läser och inte vill lämna ut mig för mycket.
den enda frågan jag ställer mig är: Hur kan man spilla så mycket tårar på samma människor så ofta?? Man vill så mycket men så blir det bara fel..Fattar inte..
Vet att det här låter hel konstigt men jag känner mig bara så tom just nu....
Tänk om man kunde få se in i framtiden bara nån sekund bara för att få en inblick i livets val..
Saknar min mamma och syster just nu så att det gör ont i mig!!!

Puss på er så länge...




Kommentarer
Postat av: Lilla syster

jag saknar dig jätte mcyket lilla pluppen.! <3

älskar dig av mer än hela mitt hjärta.

2009-10-15 @ 12:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0