Tack till alla....

Vill bara säga tack till alla som gjorde Ingrids och min fest så lyckad och underbar!!! Behöver nog inte skiva så mycket om den eftersom ni som läser här troligen var där=) Frugan och jag lyckades iaf hålla igång ca 14 timmar och det tycker jag är starkt jobbat av tanter. Kändes dock lite dagen efter men...=)
Söndagen bestod av att vara bakis och en färd till Uppsala. Kära gamla Uppsala. Har varit där hela veckan och tagit hand om mina gamla. Kom hem igår och mår skit över att behöva lämna dom. Åker upp så fort jag kan igen.
Kvällen igår bestod av smörgåstårta och en väldans massa kackel. Blir nog så när 11 brudar intar Humlegatanmansion och har med sig lite alkohol=) Va iaf skönt att komma hem till det och få slippa tänka en liten stund!
Tack för att ni finns!!
Idag är det fredag och det innebär jobb.. Jobbar hela helgen nu så lär inte bli så mycket annat som händer. Nästa helg däremot smäller det=) Äntligen ska jag få träffa er alla!!!! Längtar så det gör ont i mig!

Nä nu blire kaffe så man piggnar till...

Puss på er så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0