Pelefanten.....

Helgen har varit lugn för ovanlighetens skull=) Lördagen va kanon.. Fest för Micke som blvit gubbe=) De flesta var så alkhol påverkade så det räckte till mig oxå. Bestämde mig för att ta bilen så att jag kom hem ordentligt eftersom jag jobba i söndags också. Va hemma i skaplig tid också. Duktig kan jag va ibland..Klapp klapp på huvudet=)
Söndagen blev jobb, lite träning och en film.. Slappt med andra ord!
Igår va det kurs igen som gällde. Det är så mycket information att ta in så att man blir helt snurrig. Men kul som satan är det att göra nåt annat och att få lära sig nåt nytt... Efter kursen var det hockey som gällde. Hem till Frugan och Sibbe och en massa godis och chips=) Tant Kerstin va där och va lika söt som alltid.. Tant Barbro fick också följa med efter att hon gjort sina sysslor hemma=) Hon är lite slarvig ibland....Men lika söt iaf=)
Dagen blev inte som planerat eftersom en del tydligen inte tar sina jobb på allvar. Tänker inte gå in på det men irriterad är jag... Så resten av dagen blir som den blir helt enkelt...
Fick den sötaste presenten av tant Kerstin förra veckan. Hon sa att hon sett den och tänkte direkt på mig.. Hur gulligt är inte det??? Nåt litet kan göra en sååå glad ibland!!



Hur söt är inte den här liksom???? En sparbössa är den också=)
TACK tant Kerstin!!!

Puzz på er....


Kommentarer
Postat av: Tant Kerstin

Varsågod sötaste Tant Ulla!!;D den var så du...så det gick ju inte bara att låta bli o köpa den:p den liksom bara skrek Linda Linda;) O sparbössan kanske tant barbro kan fylla!;) Puss!

2009-03-11 @ 10:00:39
URL: http://www.nogg.se/njjjuteravlivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0