Tack...

Tack till alla för denna helgen!!! Den har varit så superkul! Fredagen gick i ett. Kommer knappt ihåg vart alla timmar tog vägen. Först va Frugan och jag hos Jonas och fixade lite i hans hem sen hem och svida om sen till mamma och äta lite sen fika med brudarna innan bio sen bio, Män som hatar kvinnor.. (hur bra som helst) sen hem till mamma och träffa lilla syster sen bowling med GB som hade haft kick off... Japp, så såg den lediga dagen ut=)
Lördagen va nästan lika dan. Upp tidigt för att gå till Jenny (min frisör) där mamma först fick sig en klippning, vilket behövdes. Sen va det dags för mitt hår. Blev en klippning, lite färg och en slinga som börjar i tinningen och slutar i nacken. (kopparfärg) Låter väldigt konstigt när man beskriver det så här men det är skitsnyggt=)
Sen va det bara att åka hem och fixa till sig lite för att kunna åka till tallboda och fira Karro. Massa folk, mat och lekar=) Där stannade jag till 21.30 ca. Sen va det dags att bege sig till stan till Greta och Stens inflyttningsfest och sedan ut på stan. Som sagt, TACK till alla! Helgen kunde inte varit mer perfekt. Tanterna vet hur man röjer på dansgolvet. Tyvärr så saknade vi ju vår Barbro men vi hoppas på nästa gång..
När klockan slog hemgång hittade jag min syster och drog med henne hem till mamma och vår andra syster=) Där serverades det köttbullar och makaroner efter lite mutning till den minsta systern.. Hon ville inte alls gå upp och laga mat men se det fick hon göra iaf=) Tack!
När vi väl somnade hade klockan hunnit blivit tidig söndags morgon... Så jag kan säga att söndagen inte var så kreativ.
Igår var det kursstart i arbetsmiljö.. Massa info från 9-17.. Fast riktigt intressant och lärorikt. Kanske blir lite smartare efter tre sånna måndagar=)
Vill passa på och tacka Janiina också som fixat med min teleräkning!! Slipper betala fullt när den varit inlämnad i flera, flera veckor! Vilken tur att du jobbar som du gör just nu=)

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan äta lite lunch!

Puzz på er så länge.....



Kommentarer
Postat av: Massören

Du vart riktigt snygg i håret Pullan....

2009-03-03 @ 16:24:06
Postat av: Janiina

FYFAN VA SNYGGT DITT HÅR BLEV!

nu är ju så jävla svartsjuK!

shiiiiit!!!!



äh! Janiina fixar allt ;-)

Älskar dig mest på hela jorden, skönt att höra att helgen vart bra!



Älskar dig!

Hälsa mamsen och alla!

Puss /Janiina

2009-03-05 @ 00:12:20
URL: http://nummelin.blogspot.com
Postat av: LillasysterS

Juste vart är mina pengar jag skulle få för att jag gick upp och lagade mat mitt i natten ? :)

pusspådig!

2009-03-10 @ 10:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0