Sömnbrist....

Ja, det lider jag av efter den här helgen! Det funkar inte att bara sova nån timme per natt.Hade "lovat" mig själv att ta det lugnt en tid och inte dricka någon alkhol.. Men ack va man kan lura sig själv ibland=)
Fredagen blev det att gå upp vi halv 9 eftersom jag har en roomie som inte kan stänga av alarmet.. Hade planerat lite längre sovmorgon men icke! Upp och träna lite halvhjärtat, sedan fixa sig, dammsuga och sedan ikea en sväng med Martina. Promenad med hunden och sedan åka till GB och träffa de söta tanterna=) Där blev det kaffe och planer innför kvällen/helgen..
Blev bestämt att vi skulle ta en spelkväll på kvällen där det givetvis skulle intas alkhol också. Alla vet att spelen blir lite roligare att spela då=) Tant Kerstins pojke skulle laga mat till alla också. Väldigt gott va det=)
Ja, resten av kvällen tänker jag inte skriva om, mer än att det blev lite för mycket alkhol till tanterna och att det var väldans kul=) (O att det blev väldans sent) Tack till världens bästa tanter! Älskar er!!!
Upp klockan 8 igår för att gå och fixa naglarna.. Skönt och få det gjort iaf. Även om jag kände mig mer död än levande när klockan ringde. Hade inte mer än blundat så va det dags... Resten av dagen blev lugn, hockey och kanon sällskap=)
Blev ganska sent dock, vilket inte va meningen..
Idag va det som vanligt att gå upp skapligt. Åkte till mammsen och väckte syster och hennes pojke och drack kaffe innan det blev dags att gå ner till gymmet och träna lite rumpa och mage. Så jävla skönt!!! Sen hem och fixa sig lite och städa lite, sedan tillbaka till mammsen! Sen blev det en promenad till Sofie för att hämta böcker som vi beställt. Härligt att slappa med en bok i soffan. När jag nu ska ha tid till det återstår att se...
Ja, så nu sitter jag här hos mamma och är social med syster med pojke...

Så puzz på er så länge......

Kommentarer
Postat av: anna

Älskar dej oxå sötaste Ulla;)

2009-03-16 @ 09:57:39
URL: http://www.nogg.se/njjjuteravlivet
Postat av: Le-en

heeej! Skulle vi ta den där fikan? ;)

2009-03-20 @ 10:57:56
URL: http://le-en.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0