Som vilken dag som helst....

Ja så känns denna fredag. När alla andra njuter av denna dag och känner att det är helg så väntar jag bara på att få åka och jobba hela helgen! Har visserligen min "korta" helg denna helg. Med det menas att jag slutar 3 imorn och inte halv 9 på kvällen. Väldigt skönt! Hoppas bara på att min arm vill samarbeta med mig idag och inte värka så fruktansvärt som den gjorde igår. Har lite problem med mina leder som beror på överröligheten jag har men den har varit så snäll på sista tiden så jag har glömt bort den=) Men nu är den tillbaka och vill jävlas mer än vanligt. Men som den tuffa människan jag är så slår jag bort det och tänker på annat=)
Som på hur trevligt det var igår hemma hos Malin med trevligt sällskap och god mat. Vilka minnen vi har brudar. Kul att prata gamla minnen om tiden i våra ungdomsår=) Hehe, mycket kul vi hittat på=) Det bästa med allt är att vi kommer sitta om ett x antal år och prata minnen om detta!
Helgen blir nog väldigt lugn, ska till Mickes 30 års partaj imorn kväll men det blir att hålla sig nykter. Min alkohol kvot är redan nådd en framtid fram över=)  Söndagen blir jobb och ett möte med en vän och diskutera framtiden, sen lite träning förhoppningsvis och sen sömn... Behöver massor av sömn just nu men vet inte vart jag ska hitta den tiden..Hmm.. Får väl ta det på semestern år 2010 kanske...
Nä nu blir det en kopp kaffe och några ipren för armen....

Puzz på er....

Kommentarer
Postat av: anna

Fin du är i glassögon sötis:) Me like! Men jag undrar vart den utlovade bilden är på den söta fina rosa pellefanten?;) Puss!

2009-03-06 @ 13:25:45
URL: http://www.nogg.se/njjjuteravlivet
Postat av: Dovander

Den kommer så fort jag är hemma hos mamma igen, Kerstin. Har nämligen kameran här och sladden hemma hos henne=)

Puzz på dig

2009-03-07 @ 15:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0