Lite citat....

Har en vän som brukar skicka "veckans line" på måndags morgonen. Han sitter och läser i någon bok som han har hittat på sitt jobb. Brukar stå ganska vettiga saker i mezzen men tycker det här är några av de bästa:

"Behåller jag min hemlighet så är den min fånge.
Släpper jag ut den, är det jag som är dess fånge"

"En dåre säger vad han vet,
en vis vet vad han säger"

De som skrivit dessa har tänkt till ordentligt=) Tyckte det va bra skrivet iaf!

Jahopp, dagen börja bra med lite träning och en dusch. Sedan blev den lite värre när jag kom ut till bilen och insåg att det var flera cm lös snö och en cm stenhård is på hela bilen. Suck!! Sedan blev den värre när det kommer en dam och börjar härja på mig att man inte får tomgångsköra bilen!!! Öhh, ursäkta men det va ju inte så att jag satt i bilen och väntade på att isen skulle försvinna. Stod och skrapade samtidigt helt genom blöt av all snö! Och alla som har bil vet att om man startar bilen så blir den varm och det underlättar lite att få bort all is. Annars hade jag nog stått där fortfarande. Hade förstått om det varit en evighet jag stod där men det handlar om 4 kanske 5 minuter.. Har försökt hitta hur länge man får göra det i den här stan men utan resultat så är det någon som vet så hojta till!!  Det är ju inte så att det är jätte nära husen och det är inte tung trafikerad gata som stinker avgaser heller.. Aja, min teori är att hon antagligen hade en dålig dag och hittade nån att få skälla på. Hoppas verkligen ingen annan råkar ut för denna dam idag=)

Aja, nu är dagen bättre. Har varit ute och gått i snön med vår underbara Hanni och nu ska jag laga lunch för att sedan åka till jobbet!

Puzz på er så länge....


Kommentarer
Postat av: Tedde

Man får stå 1 minut på tomgång enligt de lokala stagarna! men bry dig inte om tanten. säkert en dålig dag bara!!

2009-03-11 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0