Bästaste bästaste tanter....

Ja, det måste jag säga!!!! Har haft en ganska jobbig dag, kännt mig väldigt nere och så.. Mycket tankar just nu..Mår inte som jag borde göra kan man säga...Hmm...skumt det där med hur hjärnan kan luras.
 Aja, iaf så skicka jag iväg ett mezz till mina underbara tanter för att få lite feedback de sista timmarna på jobbet och OJ vilken feedback jag fick!!!!  Älskar dig, du är bäst, glad att du finns..(ät ingen mint) hehe....Dom är ju så underbara!! Gick iaf ut och jobbade de sista timmarna och kände mig som att jag gick på moln!!
Älskar er, ni är helt enkelt bäst!!!

Go natt och dröm sött..

Puzz på er så länge...

Kommentarer
Postat av: anna

TACK detsamma kära Ulla! Love U toooo;) o glöm inte att du alltid kan prata m mej:) du vet...jag vet hur du kan känna....Puss& underbar dag till dej!

2009-03-24 @ 08:54:16
URL: http://www.nogg.se/njjjuteravlivet
Postat av: Frugan

Vad ska tanter annars vara till för ;)

2009-03-24 @ 09:54:33
Postat av: Barbro

klart. du är ju bäst!:)

2009-03-24 @ 10:15:04
URL: http://www.nogg.se/allieg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0