Till minne av...

Farmor!!
När far gick bort,
så ensam blev din strid.
Nu kära mor,
har även du fått vila i frid.
Sov, kära två ,
som delats livets öden i
gravens ro förenade i döden.

Tänker på dig Farmor! Hoppas att du har fått träffa Farfar och hälsat honom hur saknad han är!!
Begravnigen var jätte fin. Kändes verkligen jätte jobbig eftersom man nu även tog farväl av Farfar en sista gång!
Livet kommer inte bli detsamma längre men jag hoppas kunna fortsätta iaf!

Morfar!!
Har ingen dikt att skriva till dig än. Är för tidigt för att jag ska kunna förstå att även du har lämnat oss!
Hoppas du sover gott nu och att du slipper lida och ha ont! Du är saknad Morfar!!!

Jag älskar er så mycket mina kära gamlingar!!

Kommentarer
Postat av: bästasandra!

jag saknar dig käraste morfar

önskar att du hade fått leva lite mer friska år än vad du fick

men jag vet att du har det bra nu

och jag vet att du vakar över oss

men jag vet också att saknaden är stor.

vila i frid älsklings gubben <3



puss på morfar!!

2009-06-17 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0