Intensiv dag...

Japp, det kan man kalla denna dag! Har varit ledig idag, skönt! Men som vanligt när man är ledig så har man tusen saker på sin lista. Unnade mig iaf sovmorgon till straxt efter nio idag=) Planen var att köra ett morgonpass runt ån men efter min massage igår så blev jag tillsagd att vila. Mina ben var inte riktigt ok efter allt stående och gående.. Men upp och städa blev det iaf. Efter att ha kört igenom det mesta av lägenheten fick det bli en dusch och lite kaffe med Inga plinga som tittade förbi. Efter lite snack så va det dags att hämta upp kära Denise för att bege sig till Ikano där det innhandlades diverse saker som jag behöver ha med mig nästa torsdag. Passade även på att smita in på banken och skaffa nytt bankomatkort efter upptäckten att det inte ville fungera i nån minuten...
Sen blev det att bege sig hem till Nisse och tvätta. Har typ inga tider i min egen tvättstuga. Hemma hos henne va det full rulle som vanligt. Matlagning och kaffedrickandes och fin besök av nästan hela familjen=) Ni är så underbara allihopa!!!
Nu sitter jag hemma efter att ha styrt en del till.. känner mig seg i kroppen idag. Blir väl så när man är ledig en dag..
Imorn är det jobb igen fram till nästa torsdag då jag lämnar Linköping för en stund!

Puss på er så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0