Inte hunnit...

nope, har faktiskt inte hunnit att vara här och skriva av mig.. Har varit sinnes mycket den senaste tiden. Både roliga och tråkiga saker. I torsdags så va det lite kalad för mig och bästaste Anna. Tanterna kom hem med en flaska champagne (o det va ingen liten flaska heller) vid 6 tiden.. Efter att den var slut och alla paket var öppnande så drog vi ner på stan.. (Tack för de fina presenterna..Speciellt min pelefant som kommer göra min sommar lite lättare utan er) Det blev middag på Sangria som var kanon god och en flaska vin. Mycket prat och skratt också=) Hade ont i både magen och käkarna dagen efter=) Kan inte hjälpa det men ni är helt enkelt bäst mina tanter! Började fundera på hur det ska gå denna sommar utan er.. Vet att det kommer bli jobbigt men vet att ni är med mig hela tiden iaf!!!
Helgen bjöd på en väldans massa jobb.. Hann ändå gå ner till ån en sväng i lördags kväll med tanterna och avnjuta en kall öl, lr flera kanske=) Eftersom det var vår sista lördag tillsammans så fick det även bli en sväng på stan där vi skakade rumpa=) Skit roligt samtidigt som det blev lite ledsamt när man tänkte efter..
Förutom jobb och öl så har det varit packning som har gällt.. Ska till Gävle på torsdag för att gå på farmors begravning. (saknar dig så att det gör ont) Fredagen blir att åka hem för att sedan fortsätta ner till Hc för att jobba och lämna av saker som jag kommer behöva när jag väl landar där för ett tag..
Så det har blivit mycket planering i skallen om hur allt ska hinnas med, va jag ska ha med mig nu osv..
Denna vecka bjuder på jobb och mer planering=)
Nä nu ska jag dricka kaffe så att jag orkar med dagen...

Det är ingen som vill va kattvakt 1 vecka i juni förresten?? Veckan efter midsommar??

Puss på er så länge..


I know it's wrong, So why do I keep coming back....


Kommentarer
Postat av: anna

Love U tooo <3 Och kommer sakna dejjj massor i sommar!Puss

2009-06-01 @ 14:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0