Lugn vecka...

Denna vecka har varit väldigt lugn.. Den har bara innehållit jobb, promenader och massor av syster kärlek=)
Har även varit på stan och fixat mig ett par nya glasögon=) Hoppas verkligen jag kommer trivas i dom här nu. Börjar bli dyrt för farmor och pappa som får bekosta kalaset.. Har ju nämligen ett par sen innan som jag bara använt ett fåtal gånger. Annars har det inte hänt så mycket just nu. Eller det har det egentligen men det är inget jag kan skriva om här än så länge...Det enda jag kan säga är som min syster och jag kom fram till idag:  I´m really scchhhappy=) hehe...
Som sagt mer om det dyker nog upp i sinom tid.. Vill inte berätta för mycket för då är jag rädd att det inte blir som det ska.. Nä nu ska jag gå och titta på körslaget igen så

Puzz på er så länge....


Kommentarer
Postat av: Janiina

Ego! ;) hahahaha

Älskar dig hjärtat!!!! Kolla min blogg så blir du nog liiiite SCHAPPYYYYYYYYYYYYY!

2009-01-14 @ 21:04:03
URL: http://nummelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0