Länge sen...

Oj, vad tiden har dragit iväg..Har inte haft tid eller orkat blogga... Tiden har stått stilla. Har inte hänt så mycket just nu. Har jobbat och tränat mest. Allt det andra som jag skrivit om står stilla..Vet lika mycke nu som då=( Känns jobbigt men tror iaf att jag är ett steg i rätt riktning... Har lite tråkiga familje nyheter och det är att både min lilla farmor och morfar ligger på sjukan i uppsala. Båda är gamla och båda har problem med hälsan just nu..Känns skit och speciellt eftersom jag sitter här och inte kan göra nåt. Men dom är i mina tankar hela tiden. Väntar på lite svar för att se om det är nån idé att åka upp o så. Aja, livet är som det är....
Ikväll ska jag iaf ha hå sååå super duper kul med brudarna.. Ska på fest hos Sofie och sen ut på stan=)
Måste iväg nu men lovar att skriva snart igen.. Får bli mitt löfte till mig själv helt enkelt...

Puzz på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0