Mys pys...

Mm, så har jag haft det hela helgen och de dagarna som gått utav veckan=)
Helgen blev lyckad.. Satt några stycken här och festade i fredags innan det var dags för strandgatan och bowling=) Det är verkligen fint där nere. Träffade lite människor man inte träffat på länge och det var skoj. Efter bowlingen vill de andra gå hem men det vill absolut inte Martina och jag=) (fast det hade nog varit en bra idé nu så här i efterhand) hehe... Aja, de andra fick nycklarna och traskade hem och la sig medans vi siktade in oss på Harrys. Hade skit kul men var väldigt lite folk och så va det dansband..Hmm, ja det där med att bugga är nog inte min grej fast Martina va en jätte bra förare=) Buggkurs nästa!!!
Träffa massa trevliga människor iaf och sen va kvällen slut=) Nästan iaf men det yttrar jag mig nog inte om här..Hehe..
Lördagen bestod av soffa, soffa och mera soffa=) Så skönt att äntligen bara kunna ligga och slappa en hel dag utan att tänka på alla måsten.. Bara kolla film och mysa...
Söndagen blev inte lika lugn. Hade bytt med en jobbarkompis så var tvungen att befinna mig på jobb 9.30 till 19.30. Inte så kul men blir ledig denna söndag som kommer och får lite mer i kassan nästa månad=) Yees! Efter jobb åkte jag och hämta frugans hund Electra. Ska ha henne den här veckan medans dom tillbringar sin sista vecka i paradiset..(är bara liite avis) Sen hem där min underbara Janiina väntade med Henke och Patrik. Dom hade varit så söta och lagat mat och plockat undan och så. Så underbart att komma hem till. Janiina ska vara här till torsdag och det är så underbart=) Igår när jag kom hem så hade hon städat och fixat ännu mer.. Hon är så duktig=) Saknar min roomie lite bara som verkar ha flytt fältet=) Hehe, nä hon har börjat jobba o va duktig...
Idag så har jag tränat, varit ute med hunden och ätit och nu sitter jag och väntar på att jag ska åka till jobbet.. Börjar bli trött på dessa jobb tider nu. Vill börja tidigt och få eftermiddagen ledig som alla andra.. Känns som att jag måste få ut så mycket som möjligt av dagen när jag jobbar dessa tider och blir ju så trött då... Aja, nu ska jag sluta gnälla och va lite social med Niina...
Imorgon är en ledig dag och då ska jag traska ner till stan och skälla på de på telenor och fråga vart min tele tagit vägen. Hmm... Sen blire träning och tvättning..Som vanligt...

Puzz på er så länge....

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är utmanad!

2009-02-18 @ 19:59:14
URL: http://nogg.se/lillfrugan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0