Ingen tråkig söndag....

Vill börja med att tacka alla mina underbara brudar för igår.. Hade så himla skoj. Sorry att jag inte stannade ute så länge men kände att det fick räcka=) Va nog lite för nykter=)hehe...
Dagen har jag tillbringat med min söta syster och mamma.. Har mest legat och kollat på tv. Även om man inte vaknar bakis så är man sjukt trött efter en utekväll..Hmm, kanske har med åldern att göra=) Aja, åkte iaf hem när min syster skulle med sitt tåg som skulle ta henne hem igen kl 16..
När jag kliver in hemma bestämmer jag mig för att inte göra det jag känner för, alltså lägga mig i soffan och glo på någon film. Istället börjar jag städa lite och börjar känna mig lite pigg så bestämmer mig även för att träna=) Mm, så nu sitter jag här och klappar mig själv på huvudet för att jag varit så duktig..Nä då men känns skönt att ha gjort nåt iaf... Nu har jag börjat tvätta ensam, min roomie vill inte joina=) Nä hon är iväg och jag hoppas hon kommer snart..Blir ganska mycket tvätt på två tjejer som inte tvättat på typ 2 veckor...

Aja, nu ska jag ta en protiendrink o slappa lite...

Puzz på er så länge.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0