GRATTIS...

Vill börja med att Gratta Mamma och Martina på deras dag!! O så vill jag självklart tacka Martina för en jätte rolig kväll i lördags.. Hade ju inga planer alls på att dricka eller gå ut i lördags. Min plan var att gå dit för att vara lite social och sen gå hem och sova. Har ju jobbat hela helgen och mellan fredagen och lördagen så lyckades jag bara sova 3 timmar. Dessa sömnproblem driver mig snart över kanten..... Men när jag kommer till Martina och möts av alla glada människor så kan man ju inte annat än att ryckas med=) Så det blev lite mer alkohol än vad jag räknat med + en utgång till strandgatan! Men jag hade iaf skoj=) Lilla tant Kerstin va ju oxå med och med henne kan man bara ha kul=) Så gårdagen blev ganska låång.. Först jobb, sen direkt till mamma och fixa tårta, sen middag med bror o sambo.. När jag väl hade tänkt åka hem och lägga mig ändrades planerna som vanligt. Fick åka med Alec till stallet istället en stund. Är glad nu i efterhand att jag följde med eftersom det är så mysigt med hästarna men igår innan vi åkte va jag inte lika happy.. Kanske inte kan räkna med så mycket när man sovit ca 7 timmar på två dygn och jobbat på det.. Hmm...
Men idag är en ny dag och jag har fått sova ganska bra inatt så nu är det nya tag igen=) Sitter hos mamma som vanligt så här på måndags förmiddagen... Ska äta lite snart o sen back to work!

Puzz på er så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0