Fundersam....

Sitter och funderar på hur man vet att man känner någon egentligen... Just nu går det runt så mycket i huvudet och tankarna går åt alla håll.. Trodde verkligen jag kände dig men den sidan du visade häromdan skrämde mig. Har alltid vetat om att du har ett humör men trodde verkligen att du va en sådan människa som sa va du tycker och tänker direkt..Hmm.... Och trodde inte att du kunde vara så elak som du va. Ord kan verkligen såra när de kommer ut på det sättet. Men nu vet jag iaf och kanske jag lär mig något av det. Vet  nu att jag inte är värd mycket i dina ögon men trodde verkligen inte att du kände sådan vrede mot mig. Har så mycket jag skulle vilja skriva av mig om men orkar inte just nu. Har för mycket i huvudet så känner mig nästan helt tom. Sitter bara o stirrar framför mig och undrar vad som hände.. men måste ta nya tag nu och fokusera på mig. Mitt jobb och de som faktiskt finns där för mig. Så nu över till trevligare saker som hänt de senaste dagarna.....

Frugan och Sebbe har kommit hem igen! Så skönt att ha de här igen. Mycket att ta igen eftersom det hänt så mycket sedan dom åkte.. Kanske är klara om ett par veckor sådär=) Blev lite party med Frugan och Roomie i lördags. Helt galet... Nä nu orkar jag inte skriva mer.. Ska äta lite och sen gå lver till Frugan och sen åka till jobbet...

Puzz på er så länge....

Kommentarer
Postat av: anna

jaaa iblend undrar man...! Men som tur är lär man sej alltid nåt på vägen:) Vill träffa min söta Linda snart jue...du ska väl hjälpa till på lördag hoppas jag;) Puss på dej så länge...

2009-02-23 @ 12:09:04
URL: http://www.nogg.se/njjjuteravlivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0