Flyttdags....

Japp, det är det! Iaf för Frugan och Sebbe. De har fått en sååå fin lägenhet vid resecentrum. Är så glad för deras skull. Men nu är det ju så att jag och tant Barbro ska lista ut en plan som resulterar i att vi tar över deras lägenhet och dom hamnar i våran! Hehe.. Fast nu är det ju så att våra planer inte brukar gå i lås eftersom det fortfarande är Frugan och Sebbe som varit i Thailand i 4 veckor och INTE Barbro och jag..=( Hmm, va gick snett?!
Aja, vi ska nog lösa denna plan bättre=)
Just nu sitter jag här och tittar ut över staden och funderar på hur länge jag kan sitta här innan Frugan börjar klaga på att hon inte får någon hjälp=)
Hade en supertrevlig kväll igår! Tack till favvo tanterna.. Vi kan ha kul oavsett vad!
Jahopp, onsdag imorn.. Inte långt kvar till helgen=) Imorn blir det träning, lunch på Ikano och sedan jobb... Japp så är det.... Nä nu ska jag hjälpa till lite här tror jag..

Puzz på er så länge....


Kommentarer
Postat av: Frun

Sluta flytta grejer som du inte vet var de ska!! :P

2009-02-25 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0