Vill inte vakna, Sah Jah!!!

Nä, så har jag kännt dessa dagar efter helgen. Vart försvann all ledig tid då jag skulle få sova?? Aja, helgen har ju varit hur bra som helst iaf=)
Torsdagen blev inte som jag tänkt mig.. Ingen dök upp för att hämta sina saker som stått där så länge nu. Orkar inte bry mig längre. Ställer upp sakerna på vinden snart helt enkelt..
Blev lite mysig fika i Skäggetorp på eftermiddagen istället. Sen blev det att åka hem och svira om för att åka till Jens och Malle och äta god mat och dricka nån öl..
Sen kom Syster och hennes pojkvän med kompis och hämtade oss.. Skulle bli en tidig kväll men jag blev kvar hos mamma ett tag med Syster och massa vänner till henne och Pontus. Mamma och Syster åkte till ystad i helgen så Pontus och 8 av hans vänner skulle bo här och vara hundvakt samtidigt som de hade lite närmare till Elmia..
Efter så lite sömn som möjligt så va det dags att gå upp på fredags morgonen och åka till stallet och hämta Alecs fina fina Sivan=) Det var dags för löshoppning i Vreta..Sivan divan (som blev hennes nya namn)ska bli stor och då måste det tränas inför 3-års testet.. Kan inte säga så mycket men det gick nog inte rätt till hela tiden..
Sen blev det hem och fixa till sig lite för att sedan bege sig till Berg till frugans mamma där god mat och trevligt sällskap väntade=) Blev inte så långvarade där eftersom vi alla va ganska trötta..
Körde bilen hem och gick sedan förbi mamma för att titta så att grabbarna skötte sig.. Och det gjorde dom=) Sen blev det film och somna i soffan!
Lördagen började med att Ingrid kom över så att vi kunde planera vår 25-års fest som kommer.. Kan nog bli bra=)
Sen blev det stan med frugan för att sedan fortsätta hem till dom och äta middag. Riktigt god mat och trevligt sällskap igen.. Det är ju bara påsk en gång om året=)
Traska bort till Morre för att dricka lite öl och umgås.. Sen dök Greta, Barbro och Ulla upp.. Och det vet ju de flesta hur det slutar, moahahaha....
Ulla och Greta svängde sina lurviga genom hela stan hela natten lång=) Medans Barbro fick göra sitt på sitt håll=)
Söndagen tillbringades i soffläge då jag va väldans trött
En pizza senare var jag igång igen.  Blev lite filminspelning med Christine och Umeå folk=) Mer om detta dyker nog upp...
Sen blev det soffläge igen=)

Nä, nu blire lunch så....

Puzz på er så länge



Kommentarer
Postat av: Barbro

HAHAHA "Medans Barbro fick göra sitt på sitt håll=)"

Barbro var ON FIRE!

2009-04-14 @ 16:54:03
URL: http://www.nogg.se/allieg
Postat av: Ulla

Ja men du gjorde ju ditt på ditt håll=) Vill ju inte veta vad, hehe... Men så kan det gå när man är senil och glömmer allt hemma;)

2009-04-15 @ 10:58:09
Postat av: Greta

Skriv då SAH JAH!!

2009-04-16 @ 11:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0