Semester...

Nu har jag semester=) Så skönt.... Började bra med en syjunta i torsdags kväll som slutade med en tom bag in box och en massa känslor och några toa besök=) Men då fick man veta att man lever=)
Sen var jag på 80-tals fest i lördags och det va riktigt kul. Härligt att se hur alla lyckats piffa till sig=) Söndagen va jag bakis och sen i måndags morse åkte jag och frugan upp till farmor i Östervåla. Va väldigt trevligt. Sov där tills igår (Hon körde upp oss halv 8) och sen bar det hem igen. Fick sitta på röntgen en stund med frugan eftersom hon ramlat av en häst och fortfarande har ont i nacken. Inte så konstigt med tanke på vilken kraft det måste blivit när hon flög av. Fick iaf veta att det inte va mer fel på henne än vanligt=)
Åkte sedan med Fugan och hennes Sebbe ut till landet där vi satt o spåna på lite idéer till en grej som kommer att nämnas senare. Sen somna vi tidigt. Skönt. Håller på att bli förkyld och det har jag inte tid med nu!
Ja det va väl allt, händer så mycket mer som jag inte orkar med just nu men....
Ska ner till stan snart o luncha med mamma o frugan, trevligt=)





Jag innan 80-tals festen=)

Kommentarer
Postat av: Frun

Så jävla läcker man kan va då :P

2008-09-07 @ 00:50:02
URL: http://christineskicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0