Bulgarien....

jaha, nu är man hemma igen.. Lr har ju varit det ett par dagar men har inte orkat sätta mig ner o skriva bara...
har haft jätte kul. Vädret har dock inte varit det bästa men har väl gjort det bästa iaf. hade molnigt o regn i 4 dagar. Inte det man vill ha när man åker iväg kanske. Annars har det varit jätte skönt att fa komma bort lite. Har festat o handlat ganska mycket istället.. Gjort det bästa av situationen helt enkelt=) Skulle vilja åka tillbaka o ha lite bättre väder eftersom stranden va såå fin..Hade velat bada lite mer=)
Annars har det inte hänt så mycke, lite för lite på vissa fronter om jag får säga det själv men det är nåt jag måste ta tag i nu.. Vet bara inte hur...Fan.
Nu är det iaf måndag igen o dags att gå o arbeta..Yippie=) Lr inte.. Semestern går så fort.. känns som om jag va o jobba för ett par dagar sen bara.. Aja, bra o få lite rutin i vardagen igen=)

Så puzz på er så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0