aj aj igen....

Vilken träningsvärk jag har!!!! Men det är sååå skönt på ett sätt. Körde 3 pass i torsdag o den värken sitter i lite än idag, men va nere o körde bodypump förut o det är skönt när det känns lite extra=) Får se om jag orkar ta mig ut o gå en sväng sen. Behöver sträcka ut mig lite tror jag..
Helgen har varit bra. Va på club Session o skaka rumpa i fredags. Va så j-vla kul, va ju ett tag sen jag va där.. Kändes skönt att träffa de flesta igen o sen dansa av sig lite.. Igår blev det bara slapp.. Åkte till Sofie på kvällen o åt lite mat o tittade på tv. Hade myskväll helt enkelt.
Ska väl börja plocka fram lite kläder som ska packas till på torsdag när jag äntligen får åka o sola o bada=) längtar massor nu....

Puzz på er....

Kommentarer
Postat av: Janiina

Jasså? du åker utomlands ändå?

Vad händer där hemma? enligt dig verkar allt vara fri och fröjd??? Men det är vell inte så?



Försökte ringa dig igår men jag kom inte fram.. har lite och berätta för dig...!



puss älskar dig gumman! <3

2008-09-10 @ 06:11:39
URL: http://nummelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0