Överraskad kan man säga....

Sitter hemma och kollar runt på datorn..Anna har precis klivit innanför dörren när det irnger på igen...Hmm vem kan det va tänker jag. Kollar i titthållet men någon håller för.. Öppnar dörren iaf och där står.... Janiina och Elin.. What??? Elin och jag skulle ju ses på tor och fika och Janiina ska ju va i borås och komma hit v 45... Helt målös blir jag..Tills jag verkligen förstår att dom faktiskt står utanör min dörr=) Hur sjukt är inte det??? Blev så himla glad!! Så kvällen gick åt till att sitta o prata massa massa massa=) Sen blev det sängen och hur sjukt va det inte att vakna upp med mina sötisar och sen när dom skulle åka till Elin kunna säga att vi ses på fredag??? galet=)
Aja, är riktigt glad nu iaf o resten av dagen kommer gå lite lättare....



Sötisar i min säng=)




Mys pys...

Puzz på er...

Kommentarer
Postat av: Janiina

Haha uppdatera din blogg gullet =)

puss

2008-11-05 @ 18:16:33
URL: http://nummelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0