Helgen...plats unknown....

Vilken fest=) Va någonstans untanför Lund-Malmö typ...En plats som kallas Furulund..Väldigt liten plats=)
Fredagen började med att vakna tidigt för att sen inte kunna somna om..Jävlades lite med Janiina som har ett sååå bra morgon humör. Tröttnade efter en stund då hon inte ens orkade bli sur=) Jag o Henke tog då tag i Janiinans födelsedag och gick o köpte frukost o blommor o ljus. Sen gjorde vi kaffe o gick in för en nyvaken janiina som inte ens upptäckte att vi kom med blommor förens jag sa det till henne=)
Sen efter frukost satte vi igån med städning o förberedelser innför kvällen..Vid en halv tolv tyckte vi att vi varit så duktiga så vi belönade oss med en varsin öl... Sen blev det en till o så vidare...Tror inte jag behöver skriva mer om den dagen=)
Sen framåt kvällen kom alla männsikor o då blev det livat=)
Hade en rikgtigt skoj kväll o jag tror Janiina är nöjd med sin födelsedag=)
Vaknar upp lite halv yr på lördags morgonen och gick o kolla hur alla lyckats sova under natten..Hmm mycket intressant.. Lördagen flöt på..Vissa tog tre öl direkt o somna igen..hehe..Nämner inga namn där=) Sen blev det bakis mat o städning film o helt urflippade samtal=) Vill inte gå in mer på det tror jag...Hmm...Besparar er dom snacken=)
Men sammanfattat: en skit skoj helg med underbara människor..

Veckan har gått som vanligt.. Snart tor igen o då är det nästan helg igen=) Ska ägna helgen åt mitt gästrum hemma som verkligen behöver göras iordning nu....

Så..

Puzz på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0