Sinnes helg....

Som vanligt så är det ett bra tag sen jag skrev.. Vet inte vart jag ska börja men kan berätta att jag haft hjärnskakning efter en utekväll för ett par veckor sedan..Det va väldigt aj aj.. Hade en liten brottningsmatch i min hall med frugan o pang så ramla jag in i dörrkanten. Oj oj.. Har fortfarande ont på bulan men det snurrar inte o jag mår inte illa..
Veckan började med att jag fick lite svårt att andas..men som den skygge doktors personen jag är så vägrar jag gå o kolla det... När fredagen väl kom o alla mina kära vänner från sverige runt är på väg till mig så beslutar jag mig iaf fall för att gå o titta upp andningen. O det visar sig att jag har lunginflammation!!! HALLÅ!!! Det går ju absolut inte tyckte jag men...Aja en nykter helg fick det bli då..
Sluta med att vi va 16 personer hos mig på fredag kvällen..Riktigt trevligt! Sen bar det av till bowlingen där jag skulle få ordning på alla barn så alla hade nånstans att spela=) Sen bar det ut på platens. Kanske inte stans bästa ställe att visa människorna som aldrig varit här men..Vi hade kul iaf. Lördagen blev något lugnare..(iaf från vissa håll) Satt hemma o festa o spelade kort. Blir lite liv i luckan när det är så många männsikor i ett vardagsrum=)
Söndagen blev väldigt lugn..Städning!! Va jätte jobbigt när alla åkt så jag grät en skvätt tills Janiina som är kvar kom o sa nåt bra=) Eller rättare sagt nåt snuskigt=)
Nu ska jag äta lite lunch så

Puzz på er så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0