Helgen som va....

Ja vad ska jag säga?? Den var sååååå LUGN! Blir ju så när man är sjuk och äter penicilin=( Men aja, va ju skönt att ta det lugnt oxå. Fredagen va det god middag och trevligt sällskap som gällde. Alec, Jonas och jag tillagade kött och potatisgratäng. Tog sin tid men när vi väl var klara (typ mitt i natten) `ler` så va det otroligt gott=) Lördagen blev ännu lugnare, kollade på film med Sofie och Linda. Var en action, väldigt bra. Söndagen blev det ännu mera vila. Ja, så som sagt..En väldigt lugn helg..
Helgen som kommer däremot blir inte lika lugn=)
På fredagen blir det att ta tåget till Eskilstuna där Sofie och jag ska bo på hotell och äta god middag och relaxa till 100!
Lördagen blir det att ta tåget till Storstaden där det blir ett par timmars julklappshandlande eller massa handlandes till oss själva kanske=) Sen på kvällen blir det att åka hem och se vad man orkar med.. Kanske blir en utgång, får se..

Puzz på er så länge....

Kommentarer
Postat av: Anna

Och NÄR kommer du och hälsar på? Min lillasyster längtar faktiskt efter dig ;)

2008-11-19 @ 17:09:34
URL: http://litenbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0