Yeah...

Here we come=) Idag är det äntligen fredagen den 23 maj!! Idag ska Frugan, Henke och jag ner till Hc igen o parta loss.. Ska bli så otroligt kul att träffa alla igen.. Saknar Janiina sååå mycket nu o lilla Kamal såklart=) Prata med dom i onsdags då dom redan var där nere och ringde o tjata på att vi skulle komma då. men det gick ju inte...
Igår fick jag några för tidiga födelsedags presenter.. En jätte fin kamera och en rolex klocka=) Min sambo vet verkligen va jag tycker om och vill ha=) Eftersom han förstod att jag skulle ha nytta av kameran i helgen så fick jag den 2 veckor för tidigt, så söt=)
Så ha det så kul i helgen för det ska jag=)
Puzz på er....


Just det, hade blivit utmanad av Linda (Lilltejen) oxå

3 namn jag går under: Linda, Micro och Dovander

3 saker som skrämmer mig: Död, spindlar och mörkret

3 saker jag har på mig: (just nu) Pyjamas byxor, mys tröja och strumpor

3 sanningar: Trött, lite velig och jävligt glad (just nu)

3 saker jag verkligen vill ha: Bra ekonomi, lycka och en bil

3 personer jag vill utmana: Frugan såklart eftersom hon blivit osynlig på bloggen nu, Sibbe=) och sen orkar jag inte bry mig mer....
Har annat o göra nu jue=)

HC HERE WE COME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0