sjuk....

usch, fy o blääää för att vara sjuk.. Är nu inne på tredje dagen då jag bara hosta, snorar, nyser och har feber.. Undrar bara why??? Why me? Va på jobbet i tisdags o kände att det kanske inte va så bra. Tyckte synd om alla kunder som behövde handla utav mig mellan mina snytningar.. Men men.. Igår va jag hemma ia o sov, sov o sov. Va vaken ca 15 min på hela dagen. Kroppen sa ifrån så fort jag försökte röra mig. Känner mig något bättre idag eftersom jag orkat ta mig upp till datorn. Det blir nog det mest ansträngande idag. Känner redan att mitt huvud är tungt och att kroppen blir som gummi. Är ledig denna helgen men som det verkar nu så blir sååååå lugnt. Måste bli av med det här nu...
Puzz på er så länge o go natt...

Kommentarer
Postat av: Massören

Krya på dig gumman!!!!

2008-05-08 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0