Som vanligt

Eftersom jag fick en kommentar av min syster på förra inlägget att jag fortfarande är dåliga på att blogga så måste jag skriva nåt DIREKT. Eftersom jag gör allt hon säger. Hon sitter just nu vid våran mammas köksbord och spelar spel på min mobil och härjar lite då och då..Denna helgen är min lediga helg..Ska bli sååå skönt. har inte planerat så mycket förutom att på lördag smäller det=) Ska ut med några av brudarna. Karlsson ska med efter att ha haft nova i magen i 9 månader och sen väntat tills hon är 6 månader..Yeah!! Så på lördag ska hon pallra sig ut igen och bli människa=) Sen blir det vi som inte är gravida, vilket just nu är Sofie, Holmis och jag själv.. Både Mallan och Karro har ju magarna i vädret..Hihi... Nä nu ska jag gå och äta!
Puzz på er

Kommentarer
Postat av: Celina

jag håller verkligen med dig! sånt är inte kul! :/

2008-03-27 @ 17:24:39
URL: http://starbucks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0