igen.

Nu va det ett tag sen igen.. Fick uppkört i huvudet igår av en jobbarkompis att jag är dålig på att uppdatera mig och det är ju faktiskt sant. Helgen som va va jobb helg men hann även med lte fest till melodifestivalen på lördagen.=) Satt med Sofie o hennes sämre hält Jimmy=) O sen två kompisar till hemma hos oss. Spela spel och drack vin. Jätte kul va det, dock inte lika kul när väckarklockan ringde på söndagen sen men... man är ju ung och allärt fortfarande=) Fick även klart tappetseringen i hallen tack vare min bror.. O mankan såklart=) Så nu är det vardagsrummet nästa som gäller. Hoppas dom kan göra det i helgen=) Veckan har mest varit jobb. Har varit ute och gått lite på förmiddagarna.
I helgen ska jag äntligen till Borås o hälsa på mitt lilla hjärta=) Det blir jag och Henke som åker buss ner på fredag. Hoppas på en kanon helg. Vet att det kommer va det eftersom jag får umgås med min Janina=)
Nä ni ska jag fixa till mig lite innan jobbet..
Puzz på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste va sämst på å blogga ;P

2008-03-26 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0