Så kul....

Tack allesammans för i lördags! Hoppas verkligen ni hade lika roligt som jag hade=) Fick sota för det o söndags när jag vakna upp och upptäckte att jag inte mådde så bra=) Man ska verkligen inte blanda alkoholens alla sorter... Men som sagt hade så himla roligt iaf!
Jahopp, imorn bär det av till Knivsta där min syster ska gå ut nian. Eftersom avslutningen börjar halv nio på morgonen så betyder det at jag måste åka härifrån senast kl 5 på morgonen..Alltså måste jag kliva upp klockan 4 senast..Kul!!! Eftersom jag slutar halv nio ikväll oxå så jag kommer ju inte komma i säng alltför tidigt!! Aja det ska nog gå bra=)
Nu ska jag fixa lite innan jobbet så,
Puzz på er..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen är det ju rätt kul när folk skriver i sina bloggar med!!

2008-07-30 @ 13:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0