Min Syster...

Japp, jag har en syster. Hon var väldigt upprörd när jag pratade med henne i telefon förut. Annledingen till detta var för att hon tyckte att jag pratade för lite om henne i min blogg..! Kan jag dock hålla med om men tycker väl oxå att jag är ganska dålig på det här med att blogga, även om jag fått en ny fin blogg.
Men iallafall, min syster är 15 år, bor med sin pappa i byn Knivsta utanför Stockholm. Hon är längre än mig (vilket inte är så svårt) Har en pojkvän som heter Pontus..(Fick jag med honom på ett hörn oxå=) ) Kan egentligen inte säga så mycket mer än att hon är helt underbar.. Älskar henne över allt annat!!!!
Så...över till vardagen igen. Är ensam denna vecka också=( Inte så vidare roligt men men... Håller mig sysselsatt iallafall..Ska ner på stan snart och fika med en gammal kompis som jag inte träffat på såååååå länge.. Ska bli riktigt kul så
Puzz på er så länge



Min älskade syster

Kommentarer
Postat av: lillsis

Och du hade ingen finare bild ?
tack , jag ser inte alls ut som ett rikspucko .

2008-01-17 @ 19:36:18
Postat av: Linda

Hade ju ingen annan bild på min dator!Puzz

2008-01-18 @ 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0