Frugan igen...

Jag har verkligen den bästa fru man kan ha!!! Se va fint hon har gjort på min blogg..Tack darling! Prata med henne nyss och fick reda på att hon suttit uppe halva natten men min och sin blogg...Hmmm bäst att du kommer hem så att du får ett liv igen gums=) Men å andra sidan så hade du inte lärt dig pyssla med sånt här om du hade varit här hemma heller så... Men jag är iaf jätte glad för att du piffat upp min blogg...Puzz
Nu sitter jag som vanligt hemma hos mamma. Ska snart äta lunch och sen åka till jobbet för att jobba till halv 9. Sen är jag ledig imorn igen. En tjej på jobbet ville byta lördag för att hon skulle flytta nästa lördag. Så får ju jobba igen dom timmarna då istället. Blir lite lustigt med mina lediga dagar men det funkar när det bara är ibland. Så jobbar jag sön till tor igen...Ikväll när jag kommer hem så har även älsklingen kommit hem..=) Ska bli skönt att få gosa ner sig i dina armar.
Igår tog jag bort alla julsaker, skönt att få det gjort. Börja även packa ner lite saker innför flytten och upptäckte att det är ganska mycke saker man sparar på som man nu kan slänga=)
Nä ska va lite social med mor nu..
Puzz på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

SCHNYGGT DÅ!
puss/Karro

2008-01-14 @ 14:10:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0