Frugan är bäst...

Då var både julen och nyår över. Lite skönt faktiskt. Ska börja städa bort alla jul saker i veckan oxå. Är lite omotiverad eftersom det känns onödigt att plocka fram alla saker igen eftersom dom ska ner i kartonger snart igen.. Men men, måste väl göras för annars kommer lägenheten bli väldigt tom och mörk.
Pojken har åkt till storstan för att jobba hela veckan=( Så nu är jag alldeles ensam. Men behövde inte vara så ledsen inatt iaf eftersom jag har en helt underbar fru som valde att åka till jönköping imorse istället för igår kväll..Så hon kom och gosade med mig=) Visserligen bara för att Sibbe befinner sig i ett annat land men endå!!! Hon är bäst hon=)
Annars är väl allt som vanligt. Jobbar o så...
Puzz på er!!

Min darling och jag

image9

Kommentarer
Postat av: Christine

Haha, va det där det bästa kortet du kunde hitta!? =)
Ilööööööv you!!

2008-01-08 @ 22:35:57
Postat av: Christine

Oooooo, vad fint jag har gjort! =) O förresten så va faktiskt mankan också borta när jag sov hos dig, annars så hade jag inte fått komma :P :P :p

2008-01-11 @ 02:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0