Söndag....

Summering av helgen....Jätte skoj=)
Har visserligen jobbat hela helgen men jag har hunnit med mycket skoj oxå..
I fredags va jag och Sofie på gen repet till melodi festivalen..Så kul. Innan så va vi på seminarium med posten Hade några riktigt intressanta människor som höll föreläsningar. Sen va det middag innan vi åkte till cloetta. Låtarna var väl lite sisådär tycker jag men stämningen va klockren. Va massor av folk!
Igår så va jag på 25-års fest. Det var Tomas en gammal killkompis från ryd som börjar bli gammal=) Va jätte kul att träffas igen. Var ett tag sen nu. Sen bar det av ner till stan till BK. Där träffa jag en person som jag inte träffat på väldigt länge och som allt sluta så fel med. Fick en chans att prata lite och det kändes jätte bra. Tack för att du tog dig tid en stund. (Du vet vem du är) Idag har nog varit en ganska typiskt söndag. Har jobbat halva dagen och nu tvättar jag.. Mm så som det ska va en skön söndag som denna.
Puzz på er


Människor som gör hemska saker behöver inte vara hemska människor.


(en översatt replik från Greys Anatomi som jag tyckte var bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0