Ledig dag....

Japp idag har jag varit ledig...Sååååå skönt. Har inte gjort mycket alls. Låg o drog mig lagom länge=) Har varit och fixat mina naglar och dom blev såååå fina..(Som vanligt) Sen har jagtagit det lugnt och umgåtts massa med mn syster som varit här sen i måndags. Mycke trevligt. Just nu sitter alla hemma hos oss och har det trevligt..Nu kom grannen oxå=) Imorn har jag oxå tagit ledigt..Ska gå och kolla på genrepet till melodi festivalen med Sofie=) Så kul..Har blivit bjudna av Posten på jobbet.. Så det blir middag och hela köret. Nice. Men det blir lite allvar oxå eftersom vi ska prata om post och så vidare.. Nä nu ska jag gå och vara lite social..
Puzz på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0