Längesen...

Som vanligt var det ett antal veckor sen jag var här inne och skrev ner nånting. Men nu är ju bloggen pimpad till max så nu bara måste jag bli bättre på det här. Som sist så är det frugan som har fixat till den så fint=) Nu håller hon på och lär sig photoshop och jag tycker att hon blivit såååå duktig=) Bra att du gör nåt "vettigt" om dagarna=)
Ja o annars då....Har hänt ganska mycket på senaste tiden. Har flyttat=) Trivs så underbart bra i den nya lägenheten. Lite som ska fixas till bara men den känns mer hemma redan nu än va dn andra gjorde. Har fått hem katterna från mamma. Den ena är min och heter Selma men vi har börjat kalla henne för "tjugan", den andra katten är egentligen min systers och heter maja. Dom är såååå söta. Känns jätte kul att ha dom här. Båda är lite förälskade i Mankan också så det är jätte kul att se när dom går omkring och "ålar" sig för honom..Tihii..
Idag är min lediga dag..Jätte skönt. Håller på och tvättar just nu och så har jag precis ätit pannkakor som min underbara älskling lagat till mig. Ska ner på stan om en stund och fika med en kompis från tranås och frugan så..

Puzz på er så länge

Kommentarer
Postat av: liten

å så har du ju världens bästa granne me! ;P pöss

2008-02-07 @ 18:38:32
URL: http://lilltjejen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0