Såå förkyld....

Japp, vakna upp i fredags morse och var genom förkyld..FUCK!! Sånt har ju inte jag tid med.. Aja, tar mig i kragen och drar ner på stan för att inhandla de sista julklapparna. Lyckades faktiskt hitta jätte fina saker till alla min nära och kära=)
Sen va det dags att gå hem och ta hand om tvätten..Inte lika roligt som att spendera pengar men nåt som måste göras tyvärr...
Sen bar det av till mamma dit min älskade lillasyster kommit=) Fredagskvällen blev bara mys och julgransklädsel.. Lite glögg och sen va det dags att sova..
Lördags morgonen var absolut inte lika trevlig när jag vaknade upp med ett huvud som kändes 10 gånger större och inte kunde öppna ögonen utan att börja gråta.. En kall handduk, 2 treo och en timme senare kom jag sakta men säkert upp ur sängen..Febern hade kommit för att våldgästa mig..Suck!! Efter en dusch o lite jävlar annama så kände jag mig lite levande iaf.. Åkte en sväng för att uträtta lite ärenden som skulle göras..
Kvällen kom och min bror och hans flickvän dök upp och det serverades god mat och trevligt prat=)
Sen blev det lite julklappsutdelning eftersom min syster inte ska vara med oss i år..=( Fick en jätte fin brosch som jag ska ha till nyår och en jätte fin kofta av henne..Alla blev iaf nöjda och glada..
Idag har bara varit lugn.. Umgåtts och myst bara helt enkelt...

Puzz på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0