Riktigt rolig...

Ja, så sammanfattar jag denna helg som på fredagen började med lite julklapps handling på stan.. Väldigt duktigt av mig att vara ute i så god tid=) Sen va det dags för att fixa sig iordning för en fest i studion. Det va jätte skoj att träffa Bison och Olof som såg pigga och solbrända ut trots Bisons förkylning...Sen bar det av till Bk och mycket dans=) När kvällen led mot sitt slut och jag var på väg hem så insåg jag att jag saknade min syster som låg hemma hos mamma o sov. Så det blev att ändra stegen och bege sig till andra sidan stan där en trött syster och hund kom och mötte upp mig.. Mammas söta hund förstod inte riktigt varför han hade blivit utsläpat halv 4 på morognen men tyckte det va roligt att springa omkring i en heltom park=) Efter mycket prat och gosandes blev det sen att sova lite...Tills mammas monster kattunge kom på att det va jätte roligt att hoppa o hoppa o hoppa lite till på min mage.. Så när klockan blev 8 och mamma klev upp så hade jag knappt somnat men låg och dorg mig till halv 10. Då va det dags att gå upp och åka hem och in i duschen för att försöka piggna till. Halv 1 var jag hemma hos Sofie och började fixa iordning mig för personal festen som skulle börja klockan 3. För en gångsskull var vi i tid och nyktra när vi kom dit=) Blev en jätte trevlig eftermiddag med mycket prat, alkohol och sen en väldigt god middag på ekoxen. När klockan sen visade halv 12 var det dags att bege sig till Harrys. Där hade vi oxp väldigt roligt men kände att det började bli lite segt. Stannade ett par timmar för att sen gå hem och nanna väldigt sött=)
Nu sitter jag hos min mamma och ska bege mig in till stan snart för en liten lunch med mina syskon...
Sen blir det att gå hem och slappa lite i soffan tror jag.. Trodde dock jag skulle vara mycket segare men jag har väl det i mig fortfarande=) Yee...

Puzz på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0