Mycke är det....

Mm, så är det..Mycke som händer och mycket som hänt sen sist.. Helgen som var har bara varit jobb, jobb o lite till jobb.. Så är det.. Helgen innan va såå rolig. På fredagen åkte jag och Sofie till eskilstuna för att bo på deras fina hotell en natt. Där bubbla, basta och solade vi=) Åt en tvårätters middag på deras mysiga resaturang efter att ha druckit god champagne på rummet=) Sen blev det lite mer champagne och fnitter innan vi äntligen somna o sov som två stockar. Lördagen tog vi tåg in till Stockholm för att handla lite fina grejer=) Sen gick bussen hem och det va en otroligt lugn resa.. Båda va trötta o va tvugna att ladda inför kvällen. O vilken kväll det blev=) Tänker inte gå in på detaljer men kan säga att det blev lite mycket alkohol för vissa=) Riktigt skoj....Söndagen blev en lugn söndag. Vakna av att min roomie ringde och sa att dom var på väg att handla pizza..Smaskens. När den var uppäten (en liten bit iaf) så bar det av till sängen igen. Där låg jag till halv 4 då det va dags att ta sig i kragen och gå upp eftersom jag skulle på bio. Gick och såg Rallybrudar med några jobbarkompisar. Rolig film faktiskt.. Sen va det måndag och dags för jobb igen..
I helgen blir det nog sinnes.. Ska ut på fredag och på lördag är det personal fest...Hur ska jag orka???
Börjar ju nli för gammal för det här nu..Hehe, nä men orkar nog inte riktigt med lika mycke som förr...
Aja det får väl visa sig i helgen hur det går men men...
Ska bli bättre på att uppdater denna blogg...Hmm, tror jag iaf=)

Puzz på er så länge...

Kommentarer
Postat av: anna

Hej sötiiiiis! Mkt att stå i ser jg:) samma här! Hoppas vi ses ute i helgen;) ...vi har jue våran personalfest på fredagen...sen kanske d blir en sväng på stan! Kraaam

2008-12-04 @ 13:14:10
URL: http://nogg.se/njjjuteravlivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0